2013. június 19., szerda

Tesók...

 Akikre az ember támaszkodhat és megbízhat bennük még akkor is ha rosszban vagytok ő egy biztos támasz az életedben. Na igen ezzel csak az az egy gond van hogy a tesók ugye 12-20 év között idegesítőek és azt kívánod bárcsak egyke lennél. Én is ezt kívánom szinte minden héten majdnem minden órájában leginkább amikor a húgom megy az idegeimre ilyenkor anyut mindig megkérdezem: Minek kellet nektek még egy gyerek?
De persze nem gondolom ezeket komolyan de akkor is nem hagy élni mindig ha találkozok a barátaimmal ő is jönni akar mindig nézi ha beszélgetek a közösségi oldalakon és halálosan kíváncsi erre a blogra.
Persze jó hogy van de akkor is számára ismeretlen az a szó hogy magánélet. Ha viszont tényleg én kérem hogy hallgasson meg olyankor mindig mellém áll és támogat a döntéseimben.
Van nekem még egy tesóm a nővérem na vele úgy vagyok hogy ha komolyan kéred valamire akkor segít amúgy meg leszarja a fejed és az utóbbi a jellemzőbb. Amikor hisztis na akkor senki ne kerüljön a közelébe mert abból nagy balhé fog kisülni de ezeket hamar meglehet szokni csak ne szólj hozzá és minden rendben lesz.  Viszont nélküle semmire nem jutnék ha nem segítene állandóan. Végtére is nagyon szeretem a tesóimat csak néha lennének normálisabbak...:) <3









                                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése