2013. június 18., kedd

Cink helyzet

Amikor mindenki azt hiszi körülötted (szüleid,tesóid,barátaid stb.)
hogy minden rendben közben belülről téped magad és azt gondolod rosszabb már nem lehet. Az enyém úgy kezdődött hogy halálosan szerelmes voltam egy  FIÚBA akihez hozzá kell tennem nagyon tetszett de egy kis gond volt (ha normálisan végig gondoljuk nem is olyan kicsi gond) nem belé voltam szerelmes hanem a szerelembe magába na jó ez kicsit érdekesen hangzik de tényleg. Ez így ment 2 hónapig találkozgattunk a fiúval azután eljött a vég az osztálykirándulás(ez volt a döntő pillanat az életemben amikor megéreztem az igazi szerelmet).
Nagyon jól éreztem magam és háát szóval kicsit be is csíptem meg Ő is és kicsit közelebb kerültünk egymáshoz. Na ez volt a baj ugyanis első probléma ne vadász házi nyúlra második barátnője van harmadik utáljuk egymást.Na ez egy igazi cink helyzet....:(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése