2013. június 27., csütörtök

Betegség...

Nincs rosszabb, ha az ember a nyári szünet alatt lesz beteg és persze én az vagyok mert ugye ki más lenne ekkora balfék megfáztam vagy nem tudom de úgy fáj a torkom mintha valami szögesdrótot huzigálnának benne.
De az elején még elviselhető volt csak én ugye a balfék ááá el kell mennem futni, mert ugye nem vagyok megelégedve az alakommal és mire haza értem azt hittem elájulok. És ehhez még hozzájön az idő, mert nem tudok kifeküdni a Napra hogy majd attól jobban leszek nem természetesen szakad az eső és a Nap még nyomorult 5percre se képes előbújni. Ez az én szerencsém pont rosszkor talál meg a betegség....de megszoktam Mert végül is miért ne velem történne egyszer valami?


 






                                                            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése