2013. június 26., szerda

Infinity...

Szétrobban a fejem, először csak úgy forogtak a bennem a gondolatok mert igazából nem is akartam írni, mert nem éreztem, hogy szükséges lenne.Gondoltam néha csak úgy hagyni kell egyszer majd csak kibontakozik. De a gondolatok csak úgy száguldanak bennem és amikor elhatározta magam és leültem, hogy  most aztán mindent leírok ha törik ha szakad abban a pillanatban hirtelen minden eltűnt nem akart jönni. Most is csak úgy írok. Fura érzéseket gondolatokat amik éppen kavarognak a fejemben a végtelenségemben.








Épp azon gondolkodom, hogy ez a szó VÉGTELENSÉG milyen sok oldalú mennyi mindet jelenthet. Valakiknek a szabadságot egyeseknek az univerzumot  nekem például magát az életet.  Tehát te is gondolj a végtelenre bár mivel kapcsolatban...legyél te is infinity  <3 









                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése